Treballem el vocabulari: fruites i verdures

4 mar 2014

Hooolaaaa!

Si val, no tinc perdó de Déu, fa més de quinze dies que no actualitzo el blog, però és que les darreres setmanes han sigut una mica especials. Tal vegada hi hagi canvis importants en el meu entorn professional i això m'ha fet estar una mica "desconectada de tot".

Però aniguem al gra. Amb un dels alumnes d'aquest curs esteim treballant el vocabulari de les fruites i verdures. Trescant per internet, he trobat una forma original de treballar-ho: a partir de trencaclosques que podem fer nosaltres mateixos! :-) La idea m'ha encantat i la volia compartir amb vosaltres.

El puzzle handmade l'he trobat al blog U Create. En ell podeu veure com fa el trencaclosques, jo em decanto per l'opció més senzilla: imprimir, retallar i plastificar. Demà l'usaré a la meva sessió de suport! Ja vos contaré! :-)

Clica sobre la imatge per descarregar directament les imatges.


Para leer la entrada en castellano, haz clic aquí!

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!