Avui vos present un llibre...

29 ene 2012

Dijous passat vaig comprar el llibre "Alumnado con dificultades en el aprendizaje de la lectura", de Dolors Gispert i Lurdes Ribas, publicat per l'editorial Graó a la col·lecció Escuela Inclusiva: alumnos distintos pero diferentes. En ell es tracta la detecció, evaluació, orientació i intervenció educativa en relació als alumnes amb dificultats en l'aprenentatge de la lectura.

Tan sols l'he començat a llegir en els meus moments d'espera als aeroports però penso que és un llibre força interessant. Està ple d'exemples d'actuacións, de propostes d'activitats que de ben segur em seran d'utilitat a l'escola.

Hi ha una cosa que he de dir que m'encanta del llibre i no és més que la seva visió inclusiva de les dificultats de lectura. És cert, el llibre forma part de la col·lecció "educación inclusiva", i no podria ser d'una altra manera, però tot hi així m'encanta trobar "petites joies" com aquesta.


No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!