Juguem! Activitats per ensenyar bons hàbits als nens.

21 abr 2011

Ahir horabaixa vaig començar a llegir aquest llibre del Dr Estivill. Era a l'aula de suport del centre en el que treballo. Esperant que arribassin els alumnes, el vaig començar a fullejar i em va encantar. Es tracta de tot un recull de jocs per a inculcar bons hàbits als nens (neteja, estudi, higiene, son...), però més que jocs, jo penso que són estratègies que poden usar els pares (i els educadors) per a crear bons hàbits als nens.
Coincideixo plenament amb la idea del Dr Estivill de que als nens als han d'educar els pares però, també crec que a molts de pares els hi manquen les estratègies necessàries per fer-ho, donant lloc a moltes situacions que tal vegada es podrien evitar.

És un llibre força amè i agradable de llegir i si ets mestre, i encara no tens fills, et dona idees per a desenvolupar estratègies i activitats dins l'aula. I sobretot, estratègies que puguis explicar als pares per a que duguin a terme a casa seva. Sense cap mena de dubte, és un bon llibre per aquest Sant Jordi.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!